every thing happens for a reason .

2010-08-10 @ 21:49:57

ph:jag (göteborg)

Hejj , hunnit med ganska mycket under kväll faktist. Lagt hårinpackning , dushat , ätit och lite mer. Ska snart ta mig en frukt och sätta mig framför tv:n för att mysa med one on one. Kan det bli så mycket bättre ?
Känner mig mest sugen på en banan om jag får säga det. Och juste , för er som undrar vad för slags hårinpackning jag använder så brukar jag inte åka och köpa någon speciell utan jag använder olivolja eller mandelolja. Brukar köpa hårinpackningar lite då och då, oljor gör mer effekt i mitt hår. TTYL♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer ;D§§

jätte fin blogg du har :D

2010-08-10 @ 23:44:44     URL: http://strawberryicecreeam.blogg.se/
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

VECKANS BLOGG NU, JU MER DU SPAMMAR, JU STÖRRE CHANS ATT VINNA ;)

2010-08-11 @ 13:04:36     URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0