It's working !

2010-08-16 @ 19:17:06

ph:sthlm streetstyle

Äntligen funkar det ! Åh det vara baar en dag men det känndes som fem, nu funkar iallafall internet and I'm back on track ! Hahaha så lätt blir ni inte av med mig. Denna veckan ska jag verkligen försöka att blogga så gott som det går , kommer ju inte vara hemma på förmiddagen men men , försöker så gott det går.
Tänkte lite kort berätta om vad det är jag gör denna veckan. Jag är på en sorts sciens center där vi håller på.
Idag var det emst föreläsningar. Vi styrde robotar , kollade in hos ett företag som jag inte kan namnet på. Vi fick snacka med en tjej eller hon snackade med oss om vad hon håller på med. Vi ska under veckan skejta ( inte jag för jag kommer inte klara av det ... ) och åka till branstationen och kolla. Nu har ni en liten blick på vad jag håller på med under veckan. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0