Cold night

2010-07-29 @ 22:53:28
Hejj , har just tittat klart på One on One på Ztv. Helt underbar serie, komedi blandat med romantik. Me like!
Det har varit riktigt kallt idag ! Det har regnat , regnat och regnat. Jag gillar inte regn man blir så sur då. Trvis bättre med värme. Har ni märkt att de alltid brukar bli lite kallare i juli än vad de  va i juni ?
Iår har det varit riktigt varmt i juli också men det regnar ju visa dagra och då regnar det  mycket.
Ska inte skriva för mycket.

XOXO ranim (K)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsanpådejsan!



Jag har frågestund på min blogg just nu och i år ska det bli rekord med frågor/kommentarer så gå gärna in på min blogg www.idakl.blogg.se och skicka in en/flera frågor:)

2010-07-30 @ 12:17:47     URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0