Vänskap ♥

2010-06-03 @ 17:57:08

Förut satt jag ute i solen och detta kom spontant upp i huvudet på mig. Vänner är ju det bästa man har egentligen, det är hos dom man gråter ut , det är dom som vet allt om en. Dom känner dig bättre än vad du själv gör.
Endå så kan man börja bråka över ingenting , man kanske har en vän som står jätte nära men endå när någon från långt håll kommer till dig och säger att din vän snackat om dig så kan man ibland tänka 'kan det var sant' 'borde jag prata med henne' (jag säger inte att detta gäller alla)
På så sätt kan man börja bråka över någon som villl förstöra ens vänskap ! Man kan väl inte ha en vän som man inte litar på och som går dig bakom ryggen eller hur ? För då är det ingen äkta vän.
Jag tycker att det är så onödigt att bråka över saker som egentilgen är som luft , det kommer in och går sedan ut.
Tänk på det , era vänner är det bästa ni har !

Rykten kommer och går , samma sak gäller killar , men vänner varar för evigt ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0