Tisdag

2010-05-18 @ 20:00:16

Hejj , har inte bloggat något idag för jag har inget att skriva om.
Men tänkte att jag endå kunde lägga upp ett litet inlägg. Idag har det varit underbart väder ute,
iallafall fram till tre eller något , då blev det molningt och det började regna.
Jag som hade planerat att sola och hoppa studsmatta , men nej istället satt jag inne och tittade runt på bloggar.
Men jag var hos en lite vän en liten stund iallafall :)

Som ni ser så är det en ny bloggdesign men den är inte klar , eller jag är inte nöjd med den 
utan vill ha den på ett annat sätt eller så. Vad tycker ni ? 
Har ni något tips på vilken färg jag ska använda ? För jag har slut på idéer :(


See ya'll (K) 

Chipmunk - Look for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0