.

2010-08-03 @ 13:18:22
Hejj bloggen. Jag har suttit och förberett lite inlägg faktist. Tycker det är så mycket enklare att ha inlägg klara när man behöver då menar jag inte inlägg som detta där jag bara skirver om vad jag gör eller liknande. Utan såna inlägg med mycket "jobb". Som exempel många av inläggen som finns inne på kategorin "fashion & syle". Såna inlägg som tar lite längre tid att fixa. Ska försöka lägga upp dagens outfit lite senare. Vädret är underbart ute så jag funderar på att lägga mig och sola.

Juste jag läser "elsas mode" just nu , den boken som Sofi Farhman gjort. Jag hade läst på andra bloggar att den inte skulle vara så bra men det är den ! Riktigt bra , man får väldigt mycket insperation faktist. Tycker att ni borde läsa den.

XOXO ranim (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0