Göteborg

2010-08-05 @ 23:54:23
Hejj , idag har jag varit i Göteborg. Därför har jag inte bloggat något ville blogga på morgonen men det han jag tyvärr inte med. Iallafall det var riktigt bra, köpte inget gick mer runt och kollade. Jag gillar verkligen stället, det är så mycket folk. Plus att jag älskar spårvagnar. Dom har gjort ett "parisehjul" också, såklart skulle vi testa. Ville inte först för jag är så himmla höjdrädd men gjorde det endå. Gud vad läskigt ! Greps lite av panik och ville inte röra på mig. Riktigt feg kan man säga ;) Har fotograferat lite också. Ni kanske får se bilder imorgon jag är inte säker. Men jag måste fixa dom först. FÖr er som vill veta vart jag  fixar dom så är det på picnik . Riktigt bra sida om jag får säga det själv. puuuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0