If i ain't got you .

2010-08-26 @ 15:46:42


ph:fashiontoast

Hejj , kom hemj från skolan för en timma sen eller något. Nu har jag börjat vänja mig vid rutinerna, sova, vakna tidigt, plugg och sånt. Har ni vant er än ? Jag har inte bloggat så bra det senaste men jag har som vanligt inte haft någon ork, varit ganska trött. Plus att jag inte haft något att skriva om så det har blivit lite enkla inlägg.
Jag är också väldigt trött på min design så jag ska hitta på något, tror jag kommer använda den jag hade innan om ni nu kommer ihåg vilken det var. Men jag kommer förstås ha en ny hearder. Nu ska jag snart sätta mig och plugga fysik så vi hörs snare. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0