100608

2010-06-08 @ 15:53:42

Hejj bloggen sitter hos min farbror just nu. Jag sa igår att jag kanske inte skulle hinna skriva något idag men jag har lite tid över så jag tänkte slänga upp ett snabbt inlägg. Vi har just ätit och jag är nästan klar med mina naglar :D Idag var jag som vanligt i skolan , det var sista riktiga skoldagen för terminen. Wohoo ! :)                                             Imorgon ska vi städa klassrummet och skåpen sen på torsdag ska vi bada, hoppas att vädret blir bra för jag har fört att det ska regna. Hmm , jag vet inte om jag har så mycket mer att berätta. Hahaha jo jag sa ju  att det  vi var den sista riktiga skoldagen idag men det kände inte som det för på morgonen läste vi sen hade vi spanska då vi fikade med bullar och kärleksmumms. Sen på engelskan så kollade vi på New moon så vi fick ta med oss godis och sånt. Sen så han vi inte se klart hela filmen så vi pratade med vår SO lärare om vi kunde se klart filmen på hennes lektion och det gick bra för henne. Sen efteråt skulle vi ha NO men min grupp hade inställt för va hade haft längre NO förra veckan. Aja nu ska jag dra mej. Ha det bääst.

 

XOXO ranim (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0