Ackrod

2010-06-09 @ 19:35:48
Hejj , sitter och försöker hitta lite ackord på internet. Jag spelade piano i cirka 2 år men jag lärde mig aldrig några ackord och nu vill jag lära mig dom. Jag har verkligen inte någon lust att gå tillbaka till någon skola eller liknande som lär dig att spela piano utan vill lära mig att spela själv här hemma. Som tur är har jag ett piano hemma som jag kan öva på. Jag hittade faktist en sida med lite ackord som jag skrev ner på ett papper för att försöka lära mig. Jag tycker att det låter så fint och nu är det snart sommar så jag kommer kanske hinna spela lite (inte för att jag inte skulle hinna ivanligafall).



Bild lånad från google.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0