New design

2010-06-06 @ 20:05:34
Hejj , idag har sanja varit hos mej. Vi hoppade studsmatta , tittade i ELLE och lite sånt. Hahaha hon hjälpe mej med min design också! Tack älskling ! Vi försökte fixa hennes också men det gick inte av någon andledning :S Sanja jag ska försöka fixa de åt dej ! Iallafall nu har jag mandel olja i håret ska dusha om en stund.
Imorgon drar jag till skolan , det är ju sista skolveckan nu innan sommarlovet. Så det betyder att det är sista veckan men med min klass , för nästa termin när vi börjar åttan så kommer jag att gå i 8sciens.
Nu har jag inget mer att skriva om.
Och än en gång tack Sanja <3 , här har ni hennes länk http://ssanji.blogg.se

XOXO ranim (K)


Kommentarer
Postat av: sanjaaa!

Haha vsg hunnnyy!! :D <33

2010-06-06 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0