Varför ska dom bli utvisade ?

2010-06-30 @ 21:20:02
Hellu , hur har eran dag varit ? Min har varit bra kan jag säga. Var ju ute på stan med Lisa och Linnea.
Jag köpte faktist inget speciellt , jo nagellack bortagningsmedel som jag snackade om för några dagar sen , mat på Mc'donalds och glass.

Ikväll är det ingen fotboll på tv! Me love, jag gillar verkligen inte VM för då kan jag inte se på allt som jag vill se på ;) Haha och en sak jag tycker är mobbat med fotboll är att fotbolls spelarna blir utvisade om dom tar av sig tröjan på plan. Jag fattar inte varför dom inte får det. Okej , det är inget som har med fotboll att göra men jag tycker ändå inte att man behöver bli utvisad för något sånt. Haha iallafall eftersom det inte är fotboll ikväll så ska jag titta på One on One. En serie värd att titta på. :)

XOXO ranim (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0