Behov av att ta en bild ! nu nu nu !! :))

2009-10-12 @ 18:48:01



Hejjsaan lite längre överskrift än i vanliga fall men skit samma :)


Just nu sitte jag o äter popcorn men  vill bara ut och fota , men jag vet inte vad jag ska fota , det börjar bli mörkt så jag hinner inte gå på någon promenad för att fota , och i trädgården finns det inget speciellt fint att fota men jag kanske fotar lite där endå ;P
Jag har bestämt mej att när det börjar bli rigtigt kallt ute ( det är det redan ) så ska jag ta med mej kameran till skolan så jag kan fota på vägen fram och tillbaka.


puuuusss <3


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* Överraskningen var en ny design som du kanske ser :) ! kul att du gissade ^^

2009-10-13 @ 21:26:34     URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0