Catwomen

2009-10-17 @ 22:57:27
Hejjj blooggen ! (L)

Sitter och tittar på Catwomwn, den är faktiskt ganska bra ;).
Under kvällen har jag haft ett videosamtal med min kusin i england som tycker att jag bloggar för lite ? :)
(jag håller faktist med henne hihi )

Jag har kommit fram till att det inte är så dumt med reklam egentligen,eller jo om det  är såna här halvtimmes serier som simpson,two and a half men,vänner och TheHills (som jag missade idag) vad hände ?
Men det posetiva med reklam i filmer är att man kan blogga på pauserna :D

Nu börjar filmen igen.
Kommer nog inte skriva mer ikväll ,
Godnatt alla <3

Kommentarer
Postat av: Nermin

blä catwomen? hm.. får helt enkelt komma hem och visa dig bra filmer istället! :P

2009-10-19 @ 18:56:03
Postat av: Nermin

föresten EYYYY VART ÄR MITT NAMN? MIN KUSIN! DÅLIGT.. som tack blir det 33 ansiktsmassager!

2009-10-19 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0