Jag glömde! :O

2010-02-16 @ 14:52:49

Ojjj, jag har helt glömt bort att berätta :O

Nu på måndag 22/2 reser jag iväg.Jag tror inte att jag kommer blogga så mycket under den tiden
för att dom inte har internet verkar det som.
Men om jag får tag på internet så ska ja blogga dfet första jag gör. Tänkte att jag inte skulle berätta vart jag skulle åka, iallafall inte än...
Kanske gör någon tävling då jag lägger upp bilder under min resa eller när jag kommer hem så kanske ni kan  gissa vart jag är?
Jag har fortfarande inte bestämmtnågot pris än, men något kommer det attt bil.

Jag kommer komma tillbaka den 13/4. 
Så det blir en ganska lång resa.
Jag ska försöka blogga så mycket jag kan så länge jag är kvar :)


xoxo raniim <3 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0