LIlla boken om Kändisar

2010-07-08 @ 18:32:24


Tänkte tipsa om denna lilla bok. Den är verkligen bra. Det är inte en bok man läser eller jo det är klart man gör, men det är citat från olika kändisar. Skådespelare som artister. Det finns fler av den , lilla boken med dåliga raggningsrepliker, lilla boken med dåliga vitsar, ja det finns massor med mer böcker. Tänkte att jag kunde skriva lite citat från boken.

"I mitt huvud har jag alltid varit en
superkändis. Ni har bara inte vetat
om det förrän nu."
-Will Smith

"Att vara gift betyder att jag kan
fisa och äta glass i sängen."
-Brad Pitt

"Det är jättebra att vara blond
-med så låga förväntningar är
det lätt att imponera på någon."
-Pamela Anderson

"jag kommer inte bli lycklig
förrän jag är lika känd som
Gud."
-Madonna

"Det finns solen, månen och
så finns det Rolling Stones."
-Keith Richards



Kommentarer
Postat av: rim

sv: jo det är jättebra med mej :D <3

2010-07-08 @ 23:06:27     URL: http://rrimtanoukhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0