Do it your way .

2010-07-21 @ 23:14:21

ELLE

Hejj, jag har riktigt ont i huvudet , ska försöka sova lite tidigare ikväll. Jag har suttit och kollat i massor med olika mode bloggar och mode hemsidor. Det jag letade efter var kläder och fotografier och jag fick jätte mycket insperation på hur jag kan macha kläder och liknande. Jag är ingen "copycat" utan kollar runt på hur folk klär sig, sen så tar jag lite härifrån och därifrån och sätter ihop det med mitt egna. Gillar inte såna som kopierar andra, det känns så fel och onödigt när man kan göra sitt eget. För hur kul vore det om vi alla hade samma tröja , samma byxor och samma skor. Gjorde samma saker vid samma tidpunkt vid samma dag? Bara av att läsa det blir jag utråkad.  Jag är också en sån som tror på att 'om du gör ditt eget så kommer du långt'. Klä dig i det du själv gillar och känner dig bekväm i , prata på sättet du gillar och gör det du älskar ! Då kommer du komma mycket längre än om du gjorde som alla andra. Nu kanske ni tänker "men du följer ju trender?" ja, det gör jag men jag följer inte varje trend och jag köper inte en sak bara för att det fans i en tidning och alla andra använder det. Som sagt jag tar insperation från alla hål och sätter ihop det till något eget. Det var inte menat att inlägget skulle bli så hår långt så jag ska nog avsluta nu, sov gott !

XOXO ranim (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0